SONUNDA............EVET, TASARLAYIP BLOGCUĞUMA KAVUŞTUM....SIKI BİR YAZAR DEĞİLİM.GÜNLÜK YAZARKEN BİLE ANLAR ZAMAN AŞIMINA UĞRARDI. YAPTIKLARIMI FOTOĞRAFLAMA KONUSUNDA SIKI BİR ÇALIŞMA İÇİNDEYİM.. ÖNCEDEN YAPTIĞIM BAZI ŞEYLER VAR,YAPIM AŞAMALARI YOK.NEYSE ARTIK BAŞLAYAYIM GERİSİ GELİR...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder